תיירות נשים שולטות בשוק הנסיעות לחו''ל של סין

מאת: China Daily, תרגום: פאן סיאו, עריכה: אופיר דור
  • הנתונים מראים כי נסיעות לחו''ל צוברות פופולריות בקרב הסינים ותיירים מוציאים יותר על חוויות מעניינות במקום לחפש הזדמנויות לקניות. בעקבות מגמה זו תיירות סיניות נשים הפכו לקבוצה הדומיננטית בקרב סינים היוצאים לחו''ל.

    על פי טוניו, אתר הזמנת נסיעות מוביל בסין, הזמנות לקוחות עלו ב-%34 בשנת 2016 בהשוואה לשנה הקודמת.

    הנתונים של טוניו מגלים כי תיירים סיניים נוטים לנסוע ליעדים רחוקים יותר. 10 היעדים האהובים בשנה האחרונה היו תאילנד, יפן, דרום קוריאה, צרפת, איטליה, אינדונזיה, שוויץ, ארה''ב, גרמניה ואוסטרליה. בשנת 2015 המקומות האהובים היו פוקט בתאילנד, ג’אגו בדרום קוריאה, באלי באינדונזיה, האיים המלדיביים, אוקינאווה ביפן, האי סאיפאן, האי בורקאי בפיליפינים, סבאח במלזיה, האי סאמוי בתאילנד והוואי.

    בשנה שעברה 62% מהלקוחות של טוניו היו נשים. לקוחות נשים תופסות נתח גדול גם בקרב מי שנוסעים נסיעות מרובות לחו''ל. ככל שההכנסה משפחתית עולה, יותר הורים סיניים רוצים לקחת את ילדיהם איתם לטיולים בחו''ל. בשנת 2016 הנסיעות של לקוחות מתחת לגיל 18 עלו ב-110% והם הפכו לקבוצה הצומחת במהירות הרבה ביותר.

    בעוד שמספר התיירים מערים גדולות כגון ביייג'ין ושנחאי ממשיכים לגדול, מספר תיירים מערים פחות גדולות ממש מזנק.