צרכני האינטרנט הסינים חגגו אתמול עוד חג קניות

מאת: Xinhua News Agency
  • צרכני האינטרנט הסינים חגגו אתמול (יום ראשון) את יום הקניות הגדול של אמצע השנה. בעוד יום הרווקים החל ב-11 בנובמבר נוצר על ידי קבוצת עליבאבא, יום הקניות של ה-18 לנובמבר (הנקרא 618) הושק לראשונה על ידי המתחרה של עליבאבא, חברת JD.com. חברות נוספות קפצו מאז על העגלה ומציעות גם הן מבצעים.

    חברת JD.com דיווחה כי בארבע השעות הראשונות למכירה היא יותר מהכפילה את המכירות בהשוואה לשנה קודמת. המוצרים הנמכרים ביותר בקרב משתמשי com.JD היו טלפונים סלולריים, מזגנים, מחשבים, לפטופים ותרכובות מזון לתינוקות (פורמולה). השנה הלקוחות הסינים שמו יותר דגש על איכות המוצרים שהם רוכשים.

    ב- JD.com משתמשים במציאות רבודה כדי להציע חווית קניות אינטרנטית משופרת. החברה גם מנסה רובוטים, מכוניות ללא נהג ושימוש בדאונים להעברת משלוחים.

    סין היא השוק הגדול ביותר לקניות ברשת עם כ-467 מיליון לקוחות שהוציאו 26.1 טריליון יואן בשנה שעברה באינטרנט, עלייה של 19.8% בהשוואה לשנה שלפניה.