סין תקדם את מגזר התיירות באמצעות שימוש בטכנולוגיה

מאת: Xinhua News Agency , תרגום: פאן סיאו, עריכה: אופיר דור
  • סין מתכננת לקדם את השימוש בטכנולוגיית המידע בתיירות כדי לחזק את צמיחת המגזר עד שנת 2020, כך על פי תכנית הממשלה שפורסמה אתמול (יום שלישי).

    בתוכנית של לשכת התיירות הלאומית של סין נכתב כי כל האזורים התיירותיים המסווגים כאתרי A4 ומעלה יציעו שירות חינם של Wi-FI, הדרכות קוליות, הזמנות באינטרנט ושירותי מידע אחרים עד שנת 2020.

    הדירוג של A4 הוא השני בגובהו במערכת הערכה בת חמש דרגות.

    התוכנית הציבה למטרה להשקיע בעסקי התיירות באינטרנט לפחות 15% מכלל ההשקעה בתיירות.

    בשנת 2020 ההשקעה בתחום התיירות באינטרנט צריכה להוות 20% מההוצאה הכוללת על תיירות, על פי התוכנית.

    בנוסף, מעקב וידיאו וניטור סביבתי באזורי תיירות יורחבו כדי להגביר את הבטיחות.

    תיירות ממלאת תפקיד מפתח בסין כחלק מהמאמץ לבנות במדינה כלכלה שמונעה על ידי מגזר השירותים והוצאות צרכנים ולא על ידי מסחר והשקעות.

    סין שואפת להגדיל את היקף ההשקעות השנתי במגזר התיירות ל-2 טריליון יואן (290 מיליארד דולר) בשנת 2020, לעומת 1.3 טריליון יואן בשנת 2016.