מעל 80% מהצרכנים הסינים מעדיפים לעשות קניות דרך הסמאטרפון

מאת: People’s Daily, תרגום: יאנג יאנג, עריכה: אופיר דור
  • דו"ח שפורסם ב-8 במרץ על ידי חברת הייעוץ הבינלאומית KPMG מראה כי בשנת 2016 אנשים החיים באסיה העדיפו לקנות באינטרנט יותר מכל אוכלוסיה אחרת בעולם. בנוסף הדו"ח מנבא כי אסיה תהיה השוק הגדול בעולם מבחינת צריכה משפחתית בשנת 2030.

    הדו"ח מציין כי הצריכה המשפחתית בארה"ב תגיע ל-17 טריליון דולר עד שנת 2030. המספר יהיה 16 טריליון באירופה ו-33 טריליון באסיה.

    אסיה תהפוך לשוק החשוב ביותר בעתיד מבחינת צריכה משפחתית בעיקר בשל הצמיחה של האינטרנט והצריכה דרך המכשיר הנייד. הנתונים מראים כי הצרכנים באסיה קונים בחנות מקוונת בממוצע 22.1 פעמים בשנה. הצרכנים בארה"ב עושים את זה בממוצע 19 פעמים בשנה, ואלה באירופה 18.4 פעמים.

    אנסון ביילי, ראש תחום קמעונאות ומוצרי צריכה ב-KPMG, ציין כי יותר מ-80% מהצרכנים הסינים מעדיפים לבצע רכישות באמצעות טלפונים ניידים בשל הנוחות של שיטה זו.