לקראת הקונגרס הלאומי ה-19 של CPC- המסחר האלקטרוני בסין עלה על 2 טריליון דולר במחצית הראשונה של 2017

מאת: People’s Daily, תרגום: יאנג יאנג, עריכה: אורי בן און
  • נפח המסחר האלקטרוני של סין הגיע ל-13.35 טריליון יואן (2.03 טריליון דולר) במחצית הראשונה של שנת 2017, עלייה של 27.1% בהשוואה לשנה שעברה. כך עולה מדו"ח שפורסם על ידי מרכז המחקר הסיני למסחר אלקטרוני ב -19 בספטמבר.
    הדו"ח מציין כי נפח המסחר בין עסקים לעסקים, בין עסקים ללקוחות ובתחום השירותים הגיע ל-9.8 טריליון יואן, 310 מיליון יואן, ו-45 מיליון יואן, בהתאמה במהלך התקופה. סין נכנסת לעידן חדש של צרכנות בו המסחר האלקטרוני של המדינה יוצר בתורו צרכים חדשים ומביא בכך לגל נוסף של צמיחה. 
    על פי הדו"ח, המסחר האלקטרוני בסין יצר עד יוני 2017 יותר מ-3.1 מקומות עבודה חדשים באופן ישיר ו-23 מיליון מקומות עבודה חדשים באופן עקיף. עם זאת, הדו"ח מציין  כי עדיין יש מחסור רב בעובדים בתחום המסחר האלקטרוני במגזר הכפרי בסין ובמגזר הסחר האלקטרוני חוצה הגבולות של סין.