חטיף רחוב סיני צובר פופולריות בניו יורק

מאת: Xinhua News Agency , תרגום: ג'יה סו, עריכה: אופיר דור
  • ג'יאן בינג (煎饼Jian bing), חטיף הרחוב הסיני הפופולרי, סוחף את ניו יורק בסערה בימים אלו.

    בריאן גולדברג, הייסד של מר בינג, ורובן שורר, מייסד משותף של חברה ג'יאנבינג, גילו שניהם הג'יאן בינג כאשר למדו סינית בבייג'ין. אחרי שחזרו לניו יורק, שניהם פתחו עסק עצמאי למכירת ג'יאן בינג.

    "ג'יאן בינג זה משהו חדש לגמרי עבור תושבי ניו יורק והביקוש אליו כבר חרג מהציפיות שלנו",  העיר מנהל התפעול של מר בינג. החברה מוכרת כמה מאות ג'יאן בינג כל יום.

    כדי להבטיח את האותנטיות של הג'יאן בינג, מר בינג הזמין מכין ג'יאן בינג סיני מקצועי כדי להכשיר את עובדי החברה בניו יורק. בסין ג'יאן בינג נמכר בדולר בערך ליחידה. לעומת זאת בניו יורק המחיר יכול לעלות עד ל-15 דולר. עד כה הצרכנים האמריקאים מגיבים בחיוב לחטיף המסורתי ומשתפים תמונות שלו ברשת החברתית.

    ג'יאן בינג מסורתי מתחיל ביציקת חמאה על מחבת ברזיל עגולה. אחר כך מפזרים רטבים ומרכיבים שונים על קרפ דק. את הקרפ מקפלים ונהוג לאכול אותו כמו סנדוויץ.