השווי של המותגים הסינים זינק בעשור האחרון

מאת: China Radio International, תרגום: יאנג יאנג, עריכה: אופיר דור
  • השווי המשולב של המותגים של החברות הסיניות יעלה ל-911.5 מיליארד דולר ב-2018, כמעט פי 9 מזה עליו עמד לפני עשור, כך דיווחה חברת הייעוץ ברנד פיננסים.

    חלקה של סין בשווי המותגים העולמי עלה ל-15% השנה לעומת 3% ב-2008, במקום השני אחרי ארצות הברית, על פי הדו"ח השנתי של ברנד על המותגים השווים ביותר בעולם.

    22 מותגים סינים נכנסו לרשימת מאה המותגים המובילים, כשבנק התעשייה והמסחר של סין קיבל את המקום הגבוה ביותר מבין המותגים הסינים ודורג במקום ה-10 ברשימה הכללית. 

    הדו"ח צופה צמיחה חזקה במגזר הדיגיטלי בשנת 2018, וצופה סיכוי לעלייה חדה של 67% בממוצע בערך מותגי הטכנולוגיה הסיניים, כמו עליבאבא, טנסנט, באידו, וויצ'אט, JD.com ו-NetEase.

    הצמיחה של המותגים הסינים חורגת מעבר למגזר הטכנולוגיה, כשסין ממשיכה לצמצם את פער השווי מול ארצות הברית בקצב מרשים.