המכירות באינטרנט של תוצרת חקלאית בסין זינקו ב-46%

מאת: Xinhua News Agency , תרגום: יאנג יאנג, עריכה: אופיר דור
  • היקף המכירות הקמעונאיות של תוצרת חקלאית דרך האינטרנט צפוי לגדול בסין בכ-50% בשנת 2016, כאשר יותר חקלאים משתמשים בפלטפורמות מסחר אלקטרוניות כדי למכור את הסחורה שלהם.
    מכירת התוצרת באינטרנט צפויה לגלגל 220 מיליארד יואן השנה (32 מיליארד דולר), יותר מ-46% מעל השנה הקודמת, על פי משרד החקלאות.
    מסחר בתוצרת חקלאית דרך האינטרנט התפתח במהירות בשנים האחרונות, והגיע ל-150 מיליארד יואן בשנת 2015, יותר מפי שלושה ביחס ל-2013.
    הממשלה החלה בתוכנית פיילוט בשנת 2014 כדי להפוך את החקלאות לדיגיטלית. הממשלה שואפת להגיע לפריסת אינטרנט כמעט בכל הכפרים במדינה עד 2020