הואהווי, לנובו ועליבאבא הגיעו לטופ 3 בקרב המותגים הסינים בעולם

מאת: China Radio International, תרגום: ג'יה סו , עריכה: אולגה לוקשין
  • הדו"ח BrandZ, 50 המותגים הגלובליים העליונים של סין ב-2019" פורסם ביום שישי (29.03) עלי ידי חברת הפרסום WPP, חברת המחקר שלה Kantar Millward Brown ולפי גוגל הואהווי מובילה את הדירוג ואחריה לנובו ועליבאבא.

    הדירוג התבסס על מדד "BrandZ" של כל חברה לגבי נטיות הצרכנים לבחור מותג מסוים- תוך התחשבות במידת המשמעות (עמידה בצרכים הפונקציונליים והרגשיים של הצרכנים), שוני (הפיכה למציב טרנדים) ובולטות (הופעה במוחם של הצרכנים במהלך הרכישה) כל מותג נמצא בשבעה שווקים בחו"ל: צרפת, גרמניה, ספרד, בריטניה, ארה"ב, אוסטרליה ויפן.